about me

We are going over land to Nepal. First Susan, her van and me to Istanbul. And from Istanbul it will be Laura, two backpacks and me. To Nepal. Without a limit in time.

maandag 21 september 2009

italië

10 dagen geleden vertrokken... de vanette heeft haar eerste stapjes gezet, van Luik naar Basel naar Lago di Garda naar Verona naar Brindisi. We hebben bij Tante Lies (dankuu) geslapen, op een strand, in de olijfboomgaard van Sante.  (zie foto's) 
Een week van hard werken ligt achter ons. In Brindisi heb ik meegedaan aan een dansworkshop met Julie Stanzak (danscompagnie van Pina Bausch). Susan heeft gefilmd (zie het resultaat later hier op de blog). Yoga, tai chi, dansimprovisaties, benen in de nek 
leggen en dubbelplooien heb ik gedaan. Het was een heftige week, een aanwakkering van doorzettingsvermogen. Ik beschouw het als een krachtige opwarming voor het vervolg van de  reis en ben Gaia en Hervé (die het georganiseerd hebben) en Julie en al de rest ongelooflijk dankbaar voor het volle vertrouwen en de intensiteit. Nu roept de road, of toch de boot, naar Griekenland toe. 















Geen opmerkingen:

Een reactie posten