about me

We are going over land to Nepal. First Susan, her van and me to Istanbul. And from Istanbul it will be Laura, two backpacks and me. To Nepal. Without a limit in time.

dinsdag 20 oktober 2009

nieuws en nieuws

Klein bericht uit Istanbul : Laura is gearriveerd. Het tweede deel van de reis kondigt zich aan. Eerst nog even afkicken met Susan en aankicken met Laura. Er zit overgang in de lucht. Van west naar oost, van auto naar geen auto, van afscheid naar ontmoeting naar afscheid, van natuur naar stad. Alles is in verandering. Maar dat begin ik als een natuurlijke staat der dingen te beschouwen. Ik laat begaan en kijk nieuwsgierig uit. 


4 opmerkingen:

  1. UIT ISTANBUL
    gelijk stemmig

    bericht je mooi
    meisje tussen 't volk
    van voetbalgek besiktas
    de wijk van 't volk

    niet bezig met materie
    maar met de geest
    en 't helder maken
    van bruggen tussen oevers

    van 't avondland naar azië
    in de stad van oevers
    weet je wat je wil
    zitten we stemmig op afstand.


    bbz.
    251009

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeeeeeeeeeeuj!!
    Geniet van jullie avontuur, Maaike en Lola!!

    Het ziet er alvast véélbelovend uit :o)!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. "THE POWER OF U"

    Jij hebt zulk een grote kracht dat het me af en toe bang maakt en wat je zo mooi maakt is hoe je met al je energie investeert om op een goeie manier met die kracht om te gaan. Het was zo interessant om naast jou te staan, te lopen, te liggen, te lezen, te slapen, te eten, te bewonderen, te kalimerooen, te ahjajajajen, te weet ik veel wat allemaal...Het was soms moeilijk, maar dan alleen maar om interessant te zijn :)

    Ik wil je schrijven want ik wil je vertellen hoe dicht je bij mij blijft(en terwijl ik deze zin schrijf vliegen de tranen zoals gewoonlijk in mijn ogen). Ik heb je met me meegedragen door Bulgarije, Roemenië, Hongarije en Oostenrijk(waar ik nu ben). Maar meer nog, ik draag je mee in de yoga, in de kracht van het nu,in het couchsurfen, in het veroordelen van mensen(allemaal), en bijna elke stap die ik neem heeft een deeltje van jou erin. Ik heb het gevoel dat het nooit meer anders zal zijn. Je hebt me zoveel geleerd en getoond, dat de wereld voor mij totaal is veranderd. Hoe heb je mij kunnen uitleggen over intuïtie? Ik ken niemand die dat kan. Jij hebt me geleerd alles rustig op me af te laten komen, te nemen wat komt zoals het komt. Enkel de tranen die hier op het toetsenbord vallen kunnen uitleggen hoeveel dat voor me betekent. Er is zoveel rond mij geboren, er is een nieuw ritme, mijn eigen ritme en het deint rustig mee met de golven van dit leven en wat het voor mij in petto heeft.

    Maaikie er is niets meer zonder jou en dat zal het nooit meer zijn, je was waarschijnlijk een windje in je vorig leven en nu waai je rond me heen en af en toe ruik ik jou ;)

    Wat een mooie bloem ben jij, ik ga je laten staan zoals je bent

    Kus
    Plant

    BeantwoordenVerwijderen